reklama

"Foto-obrázky" Evy Pilarovej

Podarilo sa mi vyspovedať legendárnu speváčku Evu Pilarovú (73). Hoci profesionálne spieva už vyše 52 rokov a pribudol jej už nejaký ten krížik, stále je veľmi šarmantná, usmievavá a prívetivá. Nepochybujem, že v šesťdesiatych rokoch patrila k najkrajším speváčkam Československa. Ešte nie som rozhodnutý, kde rozhovor uverejním (že by v sme? o:). Dovtedy pridávam aspoň  jej "foto-obrázky", ako ich sama nazýva, aj s krátkymi komentármi. Evka sa venuje fotogrfovaniu už dlhé roky. Svoje fotky následne upravuje v počítači a vznikajú veľmi zaujímavé výtvory. Niektoré sa dostali aj na medzinárodné výstavy vo Viedni, Moskve či Chicagu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
V roce 2004 jsem si pořídila digitální fotoaparát, fotografie jsem následně zpracovávala na počítači a výsledkům jsem začala říkat „fotoobrázky“. Ty viděl známý český fotograf Josef Louda a zařídil moji první výstavu.
V roce 2004 jsem si pořídila digitální fotoaparát, fotografie jsem následně zpracovávala na počítači a výsledkům jsem začala říkat „fotoobrázky“. Ty viděl známý český fotograf Josef Louda a zařídil moji první výstavu. (zdroj: archív Evy Pilarovej)
A náš venkov
A náš venkov 

U nás na chalupě – mám ráda slunečnice, které pro mně můj manžel vysází každý rok 

A náš venkov 2
A náš venkov 2 

kaplička na Kokořínsku, kterou vysvětil můj kamarád děkan Českokamenický  Karel Jordán Červený, kam nosívám kytky

Praha
Praha 

Miluji pražská zákoutí, toto je ze Strahovského nádvoří.

Nostalgie
Nostalgie 

Tento západ slunce na mě působil trošku smutně, proto  jsem ho nazvala Nostalgie.

Západ slnce
Západ slnce 

Mám ráda západy slunce, tento jsem fotila přes odkvetlou pampelišku.

Východ slunce
Východ slunce 

Jediný výhod slunce, který jsem nafotila (nerada vstávám) - cestou do České Kamenice, kde jsme v místním kostele oslavili s manželem 20 let společného života (2004).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Karlův Most
Karlův Most 

Fotografie trošku „rebelská“, normálně všichni fotí Karlův Most z druhé strany. Pro tento záběr jsem si  vyjela na loďce po Vltavě.

Moskva
Moskva 

 Bez fotoaparátu nechodím ani na nákupy, natož, když jsem někde na cestách. Takto jsem si upravila kremelské chrámy.

New York - Time Square
New York - Time Square 

New York – Time Square, moje nejoblíbenější místo v tomto úžasném městě.

New York
New York 

V New Yorku jsem neváhala třeba i v nových šatech zalehnout při fotogtafování na zem, aby se mě do záběru vešlo co nejvíce z výškových budov.

Robert Buček st

Robert Buček st

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  6x

My ľudia sme zvláštni: Obetujeme zdravie, aby sme zarobili peniaze, potom obetujeme peniaze, aby sme zase získali zdravie. Potom sa tak znepokojujeme budúcnosťou, že si neužívame prítomnosť, a tak nežijeme ani v prítomnosti ani v budúcnosti. A žijeme tak, akoby sme nikdy nemali zomrieť, a potom zomrieme bez toho, aby sme predtým žili... Zoznam autorových rubrík:  VintageRozhovoryDemonštráciaOstatné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu